כללי שירותים מקצועיים

מה חשוב לדעת לפני ניסור קיר בטון?

ניסור קיר בטון

קירות בטון הם מרכיב בסיסי בכל מבנה כמעט. כשנוצר צורך לנסר קיר כזה, בין אם כדי לפעור בו חלון, בין אם כדי לשבץ בו דלת ובין אם על-מנת לשנות את החלוקה של חלל כזה או אחר, עולות מספר שאלות מתבקשות – ובכתבה זו תמצאו תשובות מקצועיות לגביהן.

מהי הדרך היעילה ביותר לנסר קיר ביטון?

בטון הוא חומר קשיח במיוחד, ולכן הניסור של קיר כזה חייב להתבצע באמצעות ציוד עוצמתי מאוד. האופציה הטובה ביותר היא מסור יהלום – מסור עם להב פלדה מצופה ביהלום. היהלום שהוא החומר החזק ביותר בטבע גורם לבטון להרגיש כמו חמאה, והתוצאה תהיה ניסור חלק, מדויק, מהיר ויעיל.

איך מונעים היווצרות אבק בזמן הניסור?

ניסור קיר בטון עם מסור יהלום הוא לא רק פעולה מדויקת להפליא – כשכמובן נדרשות מדידות מדויקות באמצעות כלים מתקדמים כדי להבטיח ניצול מיטבי של היכולות של המסור – אלא גם פעולה נקיה. ניסור עם המסור רב העוצמה מתבצע תוך כדי הזרמת מים קבועה על הלהב. למים יש שתי השפעות חיוביות: ראשית, צינון הלהב, כך שגם ניסור אינטנסיבי לא שוחק אותו; ושנית, ספיחת כל האבק שנוצר כתוצאה מחיתוך הבטון, ולכן העובדים לא חשופים לפגיעה בדרכי הנשימה.

כמה עולה ניסור קירות בטון עם מסור יהלום?

המחיר של ניסור קיר בטון נקבע לפי מטר אורך או לפי מטרת הניסור. בשיטה הראשונה הפרמטר הרלוונטי ביותר הוא עובי הקיר: עבור קירות בטון בעובי 20 ס"מ העלות תהיה החל מ-180 ₪ למטר אורך, ואילו עבור קירות בטון בעובי 40 ס"מ – החל מ-280 ₪ למטר אורך.

ניסור פתח לחלון סטנדרטי יעלה החל מ-1,000 ₪. כשהמטרה היא התקנת דלת, יצירת הפתח תתומחר בהחל מ-1,200 ₪, כשגם כן ישנה חשיבות לעובי הקיר.

איך להבטיח עבודה מדויקת לחלוטין?

מעבר למדידות המדויקות ולמיומנות בשימוש במסור יהלום, מפתח נוסף לרמת דיוק מרבית הוא שימוש בכוסות קידוח. אלמנט זה מאפשר לקדוח בפינות הקיר כיסי אוויר חלולים, וכך כשהמסור מגיע למקומות אלה הוא מפסיק את פעילותו ואין חריגות.

פרסום באתר