כללי צרכנות נבונה שירותים מקצועיים

מוכנים להתקדם? כרטיסי גיפט קארד ומועדוני לקוחות

כרטיסי גיפט קארד

למזלכם הרב, למרות התחרות הרבה בתחום שלכם, ולמרות שהשוק מלא במוצרים דומים, הרי שאתם קוראים כרגע את השורות האלו בהן תלמדו את העוצמה והפוטנציאל הגלום בכרטיסי גיפט קארד והקמת מועדוני לקוחות. המילה "הקמה" היא גדולה כאן, שכן מדובר במערכים אוטומטיים שעובדים בשבילכם, ותהליך ההקמה לא ארוך ומייגע כמו שהוא מעניין ומהיר במיוחד.

כיום תוכלו למנף טכנולוגיות שפותחו במיוחד לשם יצירת מועדון לקוחות משגשג, עם שליחת המלצות לכרטיסי גיפטקארד בצורה אוטומטית ומתוזמנת היטב. התזמון הוא חיוני כאן, שכן יש להבין מתי לשלוח את הפרסום וכיצד, ומי שעושה זאת נכון, מנצח.

מה הם כרטיסי גיפט קארד?

כרטיסי גיפט קארד הם כסף לכל דבר, אבל כסף שנעים לתת במתנה. לא כולם אוהבים לתת כסף, אבל לתת כרטיס מתנה זה מקובל לגמרי, אפילו נהוג בין חברים, משפחה, קולגות, וכמובן בתוך עסקים. כרטיס הגיפט קארד הוא כלי:

  1. לצ'יפור עובדים – כמה נחמד לתת לעובדים שלכם מתנה. בין אם מתנה לחג ובין אם צ'ופר על עבודה טובה או על סיום רבעון מוצלח, איפה שרק תרצו לצ'פר, כרטיס הגיפט קארד הוא פיתרון פשוט ואלגנטי.
  2. לשיווק העסק – כשיש כרטיסי גיפט קארד נוחים לשימוש, הרי שהלקוחות שלכם נהפכים למשווקים שלכם. הם מרוצים מהעסקה, רוכשים כרטיס בלחיצת כפתור, ונותנים מתנה למישהו, מתנה שהיא לגמרי שיווק שלכם.

למתג את העסק נכון

מועדון לקוחות זה בסיס איתן לבניית מותג. לא כל עסק מייצר מועדון לקוחות, ומי שעושה זאת מקרין החוצה את הסיפור נכון – זה סיפור על עסק פעיל שעובד היטב באופן שוטף, עסק גדול שאפשר לסמוך עליו. המיתוג הוא סיפור של תקשורת, להגיע לתת המודע של הלקוחות שלכם שם ייווצר הסיפור שמקשר בין המותג שלכם לבין המוצר. הסיפור הזה חייב להיווצר על בסיס סימנים וסממנים.

כרטיסי גיפט קארד, בדיוק כמו מועדון הלקוחות שלכם, וכחלק מהמועדון, הם חלק מבניית המותג. לא כל עסק מציע גיפט קארדז, וכשאתם מציעים את זה אתם מראים לעולם שאתם גדולים, אפילו שמאחורי הקלעים אין קל מלייצר את הכרטיס.

פרסום באתר