כללי מחשבים ואינטרנט

חברת השמה להייטק

חברת השמה להייטק

שוק התעסוקה הפך למשוכלל במיוחד בשנים האחרונות, ובהתאם יותר ויותר מעסיקים מבינים שההשקעה העצומה הנדרשת באיתור כוח האדם שלו הם זקוקים פשוט אינה משתלמת – במיוחד לנוכח החלופה היעילה והיא חברת השמה להייטק.

למה לחברות הייטק כדאי לגייס עובדים בעזרת חברות השמה?

כאמור בימינו המעסיקים השונים, ובפרט בחברות הייטק, כבר מבינים עד כמה חשובה ההתאמה המלאה בין העובד/ת למשרה, כל משרה שהיא. ניתן כמובן לפרסם מודעות דרושים, בין אם בלוחות מודעות אינטרנטיים ובין אם באפיקים אחרים, וגם שיטת ה"חבר מביא חבר" עשויה להניב מועמדים מוצלחים, אבל מיון אינספור קורות חיים הוא מלאכה תובענית, שכדאי להשאיר אותה למומחים, כאמור אנשי חברת השמה שמתמחה בהייטק.

כשבוחרים לשכור את שירותיה של חברת השמה להייטק לא צריך להחזיק באופן קבוע מחלקת כוח אדם, שמן הסתם מחייבת השקעה בלתי מבוטלת של משאבים, אלא להשקיע את הכסף רק כשישנו צורך אמיתי בגיוס כוח אדם.

בנוסף כדאי לקחת בחשבון שלחברות ההשמה המתמחות בהייטק ישנם מאגרים של מועמדים בכל הענפים (מפתחים, אנשי QA, לוחמי סייבר, מומחי רשתות ועוד ועוד), כך שהסיכוי למצוא את העובדים המתאימים ביותר לצרכים שלכם גדול יותר.

איך חברת השמה להייטק מסייעת למחפשי עבודה בתחום?

חשוב לציין שחברות השמה בתחום ההייטק מבטיחות תועלת רבה לא רק ללקוחות שלהן, כלומר חברות ההייטק עצמן ובפרט אלה שמחפשות עובדים חדשים, אלא גם למחפשי עבודה בתחום.

יש לכך מספר סיבות: ראשית, כפי שלחברות אלה ישנו מאגר של עובדים שלא בהכרח עוברים על לוחות המודעות, כך ישנו בחברות אלה גם מאגר של משרות שלא בהכרח מתפרסמות במקום אחר, כך שאם מתכנת ג'אווה או מומחה UX מחפש עבודה כדאי לו ליצור קשר עם חברת השמה וכך לזכות בגישה לכל אותן משרות רלוונטיות עבורו במאגר שלה (וכמובן למשרות שיתווספו למאגר).

עוד יתרון עבור מחפשי עבודה בתחום ההייטק שפונים לעזרת חברת השמה הוא הסיכוי הגבוה להגיע למשרה שבאמת מתאימה להם, מכל הבחינות – וכדאי לזכור בהקשר זה ששביעות רצון בעבודה היא מפתח משמעותי לאיכות חיים.

בנוסף אנשי חברת השמה להייטק מסייעים לאנשי מקצוע בתחום להיערך באופן אופטימלי לראיונות עבודה ומבחני מיון, כך שהסיכוי שלהם להתקבל למשרות המתאימות עבורם טוב יותר.

 

פרסום באתר