בריאות וטיפולים כללי

מה תמצאו בטיפול אלטרנטיבי בסרטן?

מחלת הסרטן הארורה הולכת ומתפשטת באוכלוסייה העולמית. צעירים ומבוגרים כאחד, ואפילו תינוקות סובלים ממחלה זו. הרופאים נלחמים, החולים נאבקים, אך המחלה עוד טרם נוצחה. נכון, יחידי סגולה מצליחים ויכולים לה לבד, בעוד שאחרים מצליחים בעזרת הכימותרפיה והטיפולים הקונבנציונאליים. אך מה עם הטיפול האלטרנטיבי לסרטן?

המילה אלטרנטיבי יכולה לעורר בקורא קונוטציות שונות, אך כשאנו מדלגים מעל מכשול המילה ומחפשים את התוכן, את המהות של העניין, אנו מגלים עולם שלם של מחקר, ניסויים קליניים ועבודת ריפוי של שנים, אשר הובילה מטפלים לכדי הבנה של התחום, ומטופלים לכדי החלמה בטיפול אלטרנטיבי במחלת הסרטן.

טיפול אלטרנטיבי בסרטן בעזרת צמחי מרפא

גדול כקטן, מרבית התרופות לסרטן ובכלל הינן נגזרות כימיות שונות של תרכובות טבעיות שמקורן בחי ובצומח. עולם צמחי המרפא מעשיר את עולם הטיפול האלטרנטיבי וחולי הסרטן יכולים לבחור לקבל תמיכה מלאה ורחבה דרך צמחים המותאמים באופן ישיר לא רק לסרטן כתופעה כללית, אלא לסרטן שתקף אותם.

החקר וגוף הידע המצטבר בנושא הטיפול האלטרנטיבי בסרטן כה רחבים ועמוקים, עד כי ניתן להתאים צמחי מרפא ספציפיים לסרטן הכבד, סרטן הערמונית, סרטן השד, לוקמיה, ואחרים, ובכך למקד את הטיפול האלטרנטיבי בסוג הסרטן שממנו סובל המטופל – להעצמת יכולות הריפוי.

עדיף מוקדם מאשר מאוחר

ההלם הראשוני ותקופת העיכול, שלעיתים קצרה מדי בעקבות חומרת המצב, מהרגע שבו מקבל האדם את הבשורה הקשה, עלולים להוביל לחוסר אוריינטציה ובלבול. לא פלא, מצב של סרטן, גם לא מתקדם וגם ללא גרורות, הוא לא עניין פשוט, והסטרס עלול לשתק גם את האדם החזק ביותר.

מסיבות אלו ואחרות רבים נלחצים ושוכחים כי עולם שלם של ריפוי נמצא קרוב ממה שהם יודעים. המתח והפחד מובילים אותנו לפעולות פזיזות, ומוטב לו ניקח נשימה עמוקה, נעצור לרגע אחד, נקרא ונתעדכן על האפשרויות הרבות העומדות לפנינו, וניגש לנושא בצורה הרמונית יותר, רחבה יותר, עם הבנה של כלל המערכות.

טיפול אלטרנטיבי בסרטן לא בא בהכרח להחליף כל טיפול אחר. עם זאת, יש להבין כי ככל שנעמיק את הטיפול במחלה קשה זו, כך תהיה לנו הזדמנות טובה יותר להחלמה.

פרסום באתר