בריאות וטיפולים כללי צרכנות נבונה

האם גלולת היום שאחרי באמת יעילה?

גלולת היום שאחרי

למרות הרצון של נשים רבות להיכנס להיריון בשלב מסוים בחייהן ולהרות, זה לא אומר שבכל רגע מצב כזה יכול להתאים. זו הייתה הסיבה העיקרית לכך שהושקעו כל כך הרבה המאמצים בפיתוח הגלולה של היום שאחרי וחשוב שכל אישה תהיה מודעת לקיומה. אומנם זה נכון שגם בפיתוח של גלולת היום שאחרי המסר הוא ברור: הנשים צריכות להתמודד עם העניין הזה והגברים פטורים מהתייחסות אליו, אך לפחות טוב לדעת שכל אישה יכולה להגן על עצמה. הגלולות של היום שאחרי הפכו להיות נפוצות מאוד בכל העולם כך שגם בישראל טבעי שנמצא אותן וכדאי יהיה לעשות בהן שימוש כשצריך.

היעילות של גלולת היום שאחרי

אם לרגע חשבת שהגלולה של היום שאחרי זו אגדה שאינה מוכיחה את עצמה וכי יהיה עלייך לעבור הפלה, כדאי שתדעי שזה לא מדויק. למעשה במקרה של גלולת היום שאחרי מדובר על גלולה:

  • שקל מאוד לקנות
  • שנוח להשתמש בה
  • שהיעילות שלה מאוד גבוהה

ולכן אין לך סיבה לחשוב פעמיים בכלל. זה לא משנה אם את צודקת, טועה או רק חוששת, כי אם תוכלי לקחת גלולה שבבת אחת תסיר את הדאגה מליבך ותימנע היריון לא רצוי, מדוע שלא תשתמשי בפתרון הזה.

האם זה חוקי?

במדינת ישראל, כמו בהרבה מדינות אחרות, גלולת היום שאחרי היא עניין חוקי לכל דבר. לכן, אם חששת לרגע שאת מסתבכת ברמה הזאת, כדאי שתדעי שאת יכולה להפסיק לדאוג. אומנם זה נכון שיש הרבה מאוד מדינות בעולם שבהן יש עוד כברת דרך ארוכה לעבור עד שנשים תהיינה חופשיות לחלוטין לגבי הגוף שלהן, אך לפחות טוב לדעת שהשימוש בגלולה הזאת חוקי וזמין לכל אחת. ככל שעוברות השנים הגלולה הזאת הופכת להיות נפוצה יותר ויותר ואין ספק שגם את מכירה לא מעט נשים שכבר עשו בגלולה הזאת שימוש. מה שכן, חשוב מאוד לדעת שאת לא יכולה לדחות את השימוש בגלולה הזאת וכדאי שתיקחי אותה כמה שיותר מהר מייד אחרי קיום יחסי המין.

פרסום באתר